زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

  • ۰
  • ۰

ژل فیلر چیست

با بالا رفتن سن، بافت چربی روی استخوان و زیر پوست تحلیل رفته و این شرایط باعث ایجاد فرورفتگی در ناحیه صورت، افتادگی بافت و ایجاد چین و چروک در پوست می‌شود. به این ترتیب امروزه می‌توان از ژل فیلر برای از بین بردن آثار پیری و جوانسازی پوست استفاده کرد. روش تزریق ژل یک روش غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست است که بسیاری از افراد آن را به تجربه کردن تیغ های جراحی مانند تیغ بیستوری ترجیح می دهند. برخلاف روش‌های تزریق مورد استفاده برای رفع چین و چروک، در هنگام استفاده از این روش حرکت‌های کامل صورت پس از تزریق ژل فیلر دچار تغییر و آسیب نمی‌شود. به این ترتیب در صورتی که از این روش به صورت دقیق استفاده گردد، ایجاد ظاهر طبیعی و کاملاً جوان و شاداب با استفاده از آن امکان‌پذیر خواهد شد. یکی از بهترین و محبوب ترین ژل فیلر های موجود در بازار ژل پرفکتا است. این ژل چهار مدل دارد که هر کدام از آن ها برای لب، زیر چشم، فک و گونه مورد استفاده قرار می گیرد.

ماندگاری ژل فیلر

ماندگاری ژل یکی از مهمترین ویژگی های ژل فیلر است. ژل هیالورونیک اسید به طور کلی چون از ماده ای طبیعی ساخته شده و جذب بدن می شود، ماندگاری خیلی بالایی ندارد. بنابراین مدتی پس از تزریق ژل هیالورونیک اسید باید دوباره تزریق تکرار شود. ژل الانسه یکی از ماندگار ترین ژل های تزریقی است. این برند محصول کشور هلند است و 4 مدل دارد. ماندگاری ژل های الانسه بین 1 تا 4 سال می باشد که در میان سایر ژل ها قابل توجه است. برای تزریق ژل فیلر همواره باید نزد پزشک با تجربه و ماهر بروید تا از نتیجه کار راضی باشید. مقالات و ویدئو های زیادی در رابطه با آموزش تزریق ژل فیلر در سایت های مختلف موجود هستند که البته این مطالب بیشتر برای آشنایی افراد با تزریق ژل منتشر می شوند و نباید از آن ها برای یادگیری و اجرای تزریق فیلر استفاده کرد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

 

  • ۹۸/۰۳/۱۱
  • نیما کاشانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی