زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

  • ۰
  • ۰

انواع ژل فیلر

همانطور که میدانید این روزها از فیلر علاوه بر از بین بردن چین و چروک صورت، در حجم دهی لب ها، لیفت ابروها و همچنین برطرف کردن گودی زیر چشم نیز استفاده می شود. با استفاده از این فیلرها می توان خط خنده را به میزان قابل توجهی کاهش داد و ظاهری زیباتر و جوان تر فراهم آورد. باید بدانید که اسید هیالورانیک اصلی ترین ماده تشکیل دهنده فیلرها به حساب می آید که به طور طبیعی در بدن یافت می شود اما به واسطه افزایش سن تولید آن در بدن کاهش پیدا کرده که در نتیجه منجر به بروز چین و چروک می شود. اما نکته اینجاست به دلیل افزایش علاقمندان به فیلرها و با توجه به حساسیت های پوستی که در برخی افراد ایجاد کرده توصیه می شود حتما در ابتدا نسبت به انواع فیلرها اطلاعات جامعی بدست آورده و سپس به سراغ استفاده از آن بروید.

انواع ژل فیلر کدام ها هستند؟

به طور معمول از این ژل به منظور برطرف کردن خطوط ریزی که بر روی صورت ایجاد شده استفاده می کنند. در واقع در ژل با افزایش حجم در بافت های صورت و خطوط ریز، ظاهری جوان و شفاف را برای افراد پدید می آورد. استفاده از گوشه های بینی و دهان شایع ترین نقاطی است که از این ژل استفاده می شود. پزشکان ماندگاری آن را به 6 الی 12 ماه ارتباط می دهند.

اگر به دنبال برجسته کردن لب ها، و برطرف کردن چین و چروک های ریز و عمیقی هستید که بر روی پوست شما ظاهر شده باید بدانید که استفاده از این ژل میتواند به شما کمک کند. معمولا این ژل تا 6 ماه ماندگاری دارد.

یکی دیگر از انواع فیلر، رادیز نام دارد که برای برطرف کردن چین و چروک و خطوط متوسط تا عمیق بکار گرفته می شود. همچنین برجسته سازی استخوان گونه نیز از جمله دیگر عملکرد آن به حساب می آید.

این مدل از ژل فیلر، با استفاده از ذرات بسیار ریز نسبت به دیگر فیلرها ساخته شده است و از شایع ترین ژل هایی است که برای برجسته کردن لب ها بکار گرفته می شود. پزشکان ماندگاری آن را بین 5 الی 9 ماه تخمین زده اند و توصیه می کنند که پس از گذشت 6 ماه حتما برای تزریق مجدد به پزشک مربوطه مراجعه نمایند.

 

  • ۹۸/۰۳/۱۹
  • نیما کاشانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی