زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

  • ۰
  • ۰

ژل فیلر لب چیست

امروزه ژل فیلر های هیالورونیک اسید محبوب ترین ژل ها هستند. هیالورونیک اسید ماده ای طبیعی ست که در بدن انسان وجود دارد و به علت قابلیت بالایش در تشکیل  پیوند با آب در مواد مراقبت از پوست و مو به کار می رود. هیالورونیک اسید به شکل های مختلفی در بازار موجود است. کرم هیالورونیک اسید به علت اینکه این ماده دارای مولکول های درشتی میباشد، تاثیر چندانی ندارد. زیرا مولکول های هیالورونیک اسید توانایی نفوذ به لایه های زیرین پوست را ندارند. در واقع بهترین راه استفاده از این ماده سودمند، تزریق آن به لایه های زیرین پوست می باشد. خوشبختانه چون بدن هیالورونیک اسید می سازد، این ماده کاملا با بدن سازگار است.

تزریق ژل نورامیس

تزریق ژل فیلر در لب مانند تمام روش های زیبایی، دارای ریسک است و همیشه این امکان وجود دارد که اشتباهی پیش بیاید و یا نتیجه کار با سلیقه بیمار همخوانی نداشته باشد. به همین دلیل مهم است که تزریق ژل لب را به پزشک متخصص و ماهر بسپارید و به هیچ عنوان این کار را در سالن های زیبایی و توسط افرادی که آموزش کافی ندیده اند، انجام ندهید. خوشبختانه برای ژل های هیالورنیک اسید راه برگشت وجود دارد و با تزریق ماده ای می توان فرد را به ظاهر قبلی اش برگرداند.

ژل استایلج

زمان کافی به پیدا کردن پزشک مناسب اختصاص دهید و عکس های قبل و بعد بیماران قبلی هر پزشک را ببینید. برخی پزشکان حتی ویدئوی تزریق هایی که قبلا انجام داده اند را به کسانی که برای مشاوره مراجعه می کنند نشان می دهند تا نتایج را بهتر ببینند. در هنگام تزریق از پزشک بخواهید ژلی که قرار است در لب هایتان تزریق شود را نشانتان دهد. ژل لب باید از جعبه بیرون آورده شود. همه چیز در این مورد باید شفاف باشد. شما حق دارید که در جریان موادی که استفاده می شود و کاری که بر روی لب هایتان انجام می شود، به طور دقیق قرار گیرید.

آیا تزریق ژل پرفکتا دردناک است؟

تزریق ژل در لب درد چندانی ندارد، خصوصا اگر پزشک مهارت کافی داشته باشد. در هر حال، میزان اذیت شدن بیمار به تکنیک پزشک در تزریق بستگی دارد. توصیه می شود خانم ها در دوران قاعدگی و یا یک هفته قبل از آن، تزریق ژل لب را انجام ندهند. زیرا حساسیت آن ها به درد افزایش می یابد. نتیجه تزریق ژل ژوویدرم در لب بلافاصبه قابل مشاهده است که البته با مقداری ورم همراه است که طبیعی ست. معمولا ورم بعد از تزریق بین 12 تا 48 ساعت رفع می شود اما ممکن است تا 3 روز نیز باقی بماند.

منبع: فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

  • ۹۸/۰۳/۱۹
  • نیما کاشانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی