زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

  • ۰
  • ۰

ژل فیلر برای صورت

برای نتایج قابل مشاهده و ماندگار با ماندگاری اندک و بدون نیاز به خرابی و یا نیاز به زیبایی ، پرکننده های پوستی گزینه ای طبیعی برای جراحی زیبایی هستند.

تزریق ژل فیلر

یکی از اصلی ترین تغییراتی که با پیری در چهره ما رخ می دهد ، کاهش حجم صدا است. پوست ما نازک تر می شود و اثر گرانش آشکار می شود. ترمیم بافت های نرم صورت توسط پرکننده های تزریقی غیر جراحی و با حداقل تهاجم یکی از گوشه گوشه های تکنیک های جوان سازی صورت است.

پرکننده ها در صاف کردن جوش های عمیق و چین و چروک به خصوص در اطراف بینی و لب ها موثر هستند. همچنین می توان از آنها برای بازگرداندن حجم به استخوان های گونه و برجستگی ها ، و همچنین لب ها یا هرگونه نقص در کانتور صورت استفاده کرد. پرکننده های پوستی ابزاری ارزشمند برای جوان سازی و تقویت ویژگی های صورت شما بدون جراحی است.

تزریق ژل لب

پرکننده های پوستی می توانند موقت یا دائمی باشند. بسته به نوع و مارک ، یک پرکننده ممکن است از ژل های مصنوعی یا طبیعی تشکیل شده توسط انواع مختلفی از پلیمرها یا عصاره های کلاژن از انسان یا حیوانات تشکیل شود.

اسید هیالورونیک به طور طبیعی در پوست ایجاد می شود تا به ساختار پوست و کشش آن کمک کند. اسید هیالورونیک ساختارهای بین سلولی را تثبیت می کند و شبکه ویسکوالاستیک را برای الیاف کلاژن و الاستین ایجاد می کند تا به یکدیگر متصل شوند. همانطور که در اثر آفتاب و پیری مشاهده می شود ، این اتصالات از بین می روند ، در نتیجه توده های بی نظم کلاژن و الاستین ایجاد می شوند. در صورت تزریق به عنوان پرکننده ، اسید هیالورونیک نه تنها در نتیجه خود مولکول بلکه با جذب و نگه داشتن آب ، حجم ایجاد می کند. این مزایا باعث می شود اسید هیالورونیک به عنوان یک ماده پر کننده کننده عالی پوست در نظر گرفته شود و به دلیل داشتن نتایج آرایشی برتر ، به عنوان رهبر عامل پر کننده کننده پوست برای تقویت بافت نرم ظاهر شده است.

تزریق فیلر بینی

 جراحی زیبایی بینی بدون جراحی (که به معنای واقعی کلمه به عنوان "پرکردن بینی" شناخته می شود) یک روش زیبایی شناختی است که با محبوبیت زنان و مردان به طور یکسان افزایش می یابد. براساس داده های منتشر شده توسط یک کلینیک خصوصی ، تقاضای چنین رویه هایی طی سال گذشته 29 درصد افزایش یافته است. با افزایش مشهود استفاده از زیبایی شناسی به دلیل تأثیر رسانه های اجتماعی و نفوذ افراد مشهور ، چنین رفتارهای سریع و آسان "استراحت ناهار" بسیار رایج شده است.

تزریق فیلر زیر چشم

 در حالی که من هرگز از آزمایش لوسیون های جدید صورت ، لایه برداری های شیمیایی یا لیزر خودداری نکرده ام (حتی از خون خودم به عنوان سرم استفاده کرده ام) ، تزریق یا تحت عمل جراحی زیبایی همیشه باعث عصبی بودن من شده است. (البته ، ما از آزادی انتخاب شخصی حمایت می کنیم و از صمیم قلب اعتقاد داریم که هرکسی حق دارد هر کاری که می خواهد صورت و بدن خود را انجام دهد ، هر زمان که تصمیم بگیرد - بدون قضاوت و شرم.

با تشکر از ضد آفتاب و یک عمل سخت پوستی که از 14 سالگی شروع کردم (بزرگ شدن در کشوری بدون لایه ازن این کار را برای شما انجام می دهد، من با 38 سال سن خود را با حداقل علائم پیری وارد می کنم. با این حال ، جایی که احساس کردم سنم نشان داده شده است زیر چشمان من بود. آنقدر خطوطی نبود که مرا آزار دهند بلکه ظاهر تاریک و غرق شده باعث شد که من خسته به نظر برسم (و احساس کنم) - حتی وقتی استراحت خوبی داشتم. بنابراین من شروع به سرگرم کردن ایده گرفتن از پرکننده های زیر چشم کردم.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

  • ۹۸/۰۵/۲۶
  • نیما کاشانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی