زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

  • ۰
  • ۰

آموزش تزریق فیلر

زمان با ایجاد تغییرات سلولی و آناتومیکی و در نتیجه از بین رفتن حجم بافت نرم ، پیری صورت را تحت تأثیر قرار می دهد. با پیشرفت فن آوری های جدید ، پزشک این فرصت را دارد که با استفاده از پرکننده های پوستی ، این تغییرات را برطرف کند. پرکننده های پوستی اسید هیالورونیک (HA) محبوب ترین ، مواد غیر تزریقی غیر دائمی هستند که امروزه برای اصلاح نقص بافت نرم صورت در دسترس پزشکان هستند.

تزریق ژل فیلر

این ماده به دلیل توانایی عظیم آن در اتصال آب و سهولت در کاشت ، گزینه ای مؤثر ، غیر تهاجمی و غیر جراحی برای اصلاح نقایص کانتور صورت می باشد. پرکننده های پوستی HA بی خطر و موثر هستند. نسل بومر کودک و میل آنها به بازگشت ساعت به هنگام لذت بردن از یک سبک زندگی فعال ، باعث محبوبیت این پرکننده ها شده است. در ایالات متحده ، در حال حاضر هشت پرکننده پوستی HA که برای تجاری سازی توسط سازمان غذا و داروی (FDA) تأیید شده اند ، وجود دارد. این مقاله به بررسی خصوصیات ذاتی پرکننده های HA تأیید شده با FDA می پردازد و بینشی در مورد محصولات بعدی HA و استفاده از آنها برای مدیریت چهره پیری ارائه می دهد.

تزریق ژل خط اخم

 تقویت حجم صدا با استفاده از پرکننده پوستی گزینه ای عالی برای جایگزینی از دست دادن حجم و توخالی است که در صورت ایجاد می شود ، خصوصاً در ناحیه پلک میانی و پایین و و در امتداد فک. بهترین نامزدها بیمارانی هستند که سریعتر از هر روند پیری دیگر دچار افت افتادگی حجم صورت خود می شوند. در عرض چند دقیقه ، مناطق دفع شده به راحتی می توانند حجم آن را ترمیم کنند تا به چهره ای جوان تر برگردند. ناهنجاری از طریق پارگی ، توخالی یا جدا شدن محل اتصال پلک پایین / گونه به دلیل مهاجرت به سمت پایین بافت نرم میانی صورت است. و افزایش حجم نامحسوس در این منطقه ، نه تنها حجم از دست رفته را بازیابی می کند ، بلکه این توهم را نیز فراهم می کند که چهره میانی به سطح جوانی "رسیده" است. در زمان مشاوره ، دکتر کنگ صورت شما را با دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و بهترین مکان ها را برای افزایش حجم توصیه می کند.

تزریق ژل زاویه فک

 تقویت چانه با استفاده از پرکننده پوستی ، در مدت زمان چند دقیقه می تواند باعث بهبود هماهنگی کلی صورت و نسبت ها شود. اغلب ، به دنبال تقویت چانه ، بینی کمی برجسته شما همیشه به اندازه کوچکتر ظاهر می شود ، و چانه ضعیف تر با سایر قسمت های صورت تعادل بیشتری نشان می دهد. تقریباً زمان کمبود وجود ندارد و تورم موقتی خفیف معمولاً بر تغییر چشمگیر اولیه می افزاید ، که می توان بطور دائم از طریق یک عمل جراحی تقویت چانه در زمان بعدی بدست آورد. در بعضی از بیماران با عدم تقارن قابل توجهی در استخوان های فک ، طرف کوچکتر می تواند حجم بیشتری را برای دستیابی به تقارن نزدیک تر تقویت کند.

در بعضی از بیماران با افزایش قابل توجهی فک ، دکتر کانگ بوتاکس را به عضله ضخیم جویدن توصیه می کند تا نمای گسترده تر زاویه فک را باریک کند. سرانجام در بیماران مبتلا به چانه "pointy" که دارای دندانپزشکی از هر دو طرف چانه هستند ، دکتر کانگ افزایش حجم ناحیه "مسطح شده" را توصیه می کند تا یک خمیدگی دلپذیر نرم تر را به جایی برساند که فک با چانه ملاقات کند. در زمان مشاوره ، دکتر کانگ به شما توصیه می کند که بهترین راه تقویت ناحیه چانه و فک را به طور طبیعی با استفاده از Juvederm ، Radiesse و Restlyane یا ترکیبی از پرکننده ها انجام دهید.

تزریق ژل گونه

 شکل و برجستگی گونه گونه می تواند بر اساس قومیت و ویژگی خانوادگی آنها از بیمار تا بیمار دیگر متفاوت باشد ، اما چهره ای بیضی شکل که در آن گونه کمی پهن تر از زاویه فک است ، نشانه جهانی زیبایی است. در بیمارانی که دارای گونه های مسطح "مسطح" هستند ، با افزودن تقویت کننده حجم با استفاده از پرکننده پوستی به ناحیه گونه گونه ، در عرض چند دقیقه چهره به چهره ای پر جنب و جوش و جوان تر به شکل بیضی شکل تبدیل می شود.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

  • ۹۸/۰۵/۲۷
  • نیما کاشانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی