زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

  • ۰
  • ۰

نحوه مزوتراپی

درم حاوی سلولهایی به نام فیبروبلاست است که وظیفه تولید پروتئین های ساختاری خاص پوست را بر عهده دارند: کلاژن ، الاستین و اسید هیالورونیک. این سه ماده ترکیبات مولکولی بالا هستند که به صورت زنجیره های پروتئینی در هم تنیده شده و شبکه ای ایجاد می کنند که ما آن را به عنوان درم (مزودرم) می شناسیم. با گذشت زمان ، این سلول ها تغییر می کنند و منجر به ضعف ، خشکی و چروک روی پوست می شوند.

مزوتراپی

در مزوتراپی تزریقی از موادی مانند اسید هیالورونیک ، ویتامین ها ، پپتیدها و فاکتورهای رشد استفاده می کنم که باعث آبرسانی ، سفت شدن و بهبود پوست می شوند. اسید هیالورونیک ، که وظیفه هیدراتاسیون را بر عهده دارد ، توانایی جذب هزار برابر وزن خود در آب را دارد. این اثر به دلیل عملکرد عمیق اسید هیالورونیک ، پوست محکم تری دارد. ویتامین ها به واسطه خاصیت آنتی اکسیدانی آنها باعث تخریب بیشتر فیبرهای کلاژن و الاستین شده و در تشکیل کلاژن شرکت می کنند. فاکتورهای رشد باعث ترمیم سلولهای پوستی می شوند. بنابراین ، درمان نیز به ویژه در برابر زخم ها مناسب است. نتیجه این است که شما با نشانه های کمتری از چین و چروک و یا آکنه ، ظاهراً شاداب تر ، روشن تر ، سالم تر و شاداب تر به نظر می رسید.

مزوتراپی بینی

به سختی کسی از ما یک بینی دار دارد که از آن رضایت کامل می یابد. بیشتر اوقات ، ما از عدم تقارن و تناسب در ساخت آن ، نوک بیش از حد بیرون زده شکایت می کنیم. ما انعکاس خود را در آینه دوست نداریم ، با تماشای عکس ها یا فیلم های خود اغلب به شکل بینی توجه می کنیم. روند پیری همچنین بینی ما را خسته نمی کند ، که نوک آن غالباً به مرور زمان به سمت پایین می افتد. تحقیقات نشان می دهد که شکل بینی یکی از متداول ترین منابع مجتمع ها در زمینه ظاهری زنان و مردان است. در عین حال ، ما از اصلاح جراحی شکل بینی ، تهاجم زیاد و درد ناشی از جراحی می ترسیم. ما همچنین نگران عدم پیش بینی اثر نهایی و برگشت ناپذیری آن هستیم.

مراقبت های بعد از مزوتراپی چشم

کیسه های چشمی یا دایره های تیره زیر چشم یک اتفاق شایع است و بیشتر افراد در بعضی مواقع این موارد را تجربه می کنند. خوردن ناسالم ، عدم ورزش ، پیری و کمبود خواب می تواند در این محافل تاریک نقش داشته باشد. در نتیجه ، درمان کیسه های چشم ممکن است ضروری باشد.

با افزایش سن ، رباط ها و ماهیچه هایی که چربی صورت را محکم نگه می دارند ، تضعیف می شوند و شروع به لک شدن می کنند. این باعث می شود که چربی زیر چشم تیره تر و مشخص تر شود. درمان دایره تاریک PRP ، به ویژه ماتریس سلولی با نوع اسید هیالورونیک ، به ایجاد چشمان کوچک در گذشته کمک می کند.

پلاکت های خون و پلاسما از بدن خود به نواحی زیر چشم تزریق می شوند و این فاکتورهای رشد را آزاد می کند که به تحریک و جوانسازی سلول های پوستی ، ایجاد بافت جدید و بهبود تن پوست کمک می کند.

پس از دایره های تاریک تحت درمان چشم ، بهبودها تنها پس از سه هفته مشهود خواهند بود و نتایج می توانند تا 18 ماه دوام بیاورند. ممکن است در ابتدا به 2 یا 3 درمان نیاز داشته باشید که فاصله آنها یک ماه فاصله دارد و ممکن است کمی کبودی و تورم ایجاد شود.

ماندگاری مزوتراپی

 مزوتراپی درمانی است که باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین می شود که پوست را ضخیم می کند و باعث بهبود بافت و رنگ می شود. کلاژن و الاستین همچنین باعث صاف شدن پوست می شوند ، در حالی که چین و چروک ها و خطوط را هموار می کنند.

این عمل عملاً بدون درد است و به تولید کلاژن و الاستین برای سلامت پوست و جوان سازی کمک می کند. این درمان به صورت تزریق اسید هیالورونیک مستقیماً در مزودرم یا همان لایه میانی پوست صورت می گیرد. جدا از مزایای تغذیه ای ، این روش همچنین باعث تولید کلاژن و الاستین می شود که پوست را جوان می کند و متابولیسم آن را تحریک می کند. پس از 3 یا 4 درمان ، پوست لومنسانس فوق العاده ای به خود می گیرد و لک و لک تر می شود.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

  • ۹۸/۰۵/۲۷
  • نیما کاشانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی