زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

  • ۰
  • ۰

مزوتراپی یک روش درمانی زیبایی بینی غیر جراحی برای درمان برخی از شرایط پزشکی و زیبایی است. در زیبایی شناسی ، مزوتراپی بیشتر روی جوان سازی صورت ، گردن و دکلته ، کاهش چین و چروک و همچنین سفت شدن پوست و روشن تر و برطرف کردن علائم کشش تمرکز دارد.

مزوتراپی

چگونه مزوتراپی کار می کند؟ در این تکنیک ، ماده طبیعی حاوی ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها ، و اسیدهای آمینه در زیر مزودرم (لایه دوم پوست) از طریق یک قلم بدون سوزن تزریق می شود تا تولید کلاژن و الاستین را تقویت و ترغیب کند و پوست را تغذیه کند تا جوان تر به نظر برسد سالم.

بعد از مزوتراپی بینی

درمان مزوتراپی یک روش آرایشی است که معمولاً در آمریکای لاتین مورد استفاده قرار می گیرد و طبق آمار انستیتوی ملی بهداشت ، افزایش آن در ایالات متحده دیده می شود. مزوتراپی از طریق چندین تزریق انجام می شود که حاوی مخلوطی از داروها ، مواد معدنی و ویتامین ها است. کاربردهای آرایشی تبلیغی آن شامل از بین بردن چربی اضافی و سلولیت است. برخی از نواحی که اغلب تحت درمان قرار می گیرند شامل بازوها ، ران ها ، شکم و باسن است. مزوتراپی همچنین با هدف بازگرداندن صورت و گردن به ظاهری جوانتر است. عوارض جانبی مرتبط با مزوتراپی عموماً دارای حداقل تأثیر هستند.

مزوتراپی گردن

پیری نگرانی فزاینده ای از جامعه مدرن به ویژه پیر شدن صورت است. این یک فرایند پیچیده است که شامل دو عامل مهم است: کاهش حجم در سراسر صورت و حرکات تکراری عضلات که باعث ایجاد چین و چروک و چین خوردگی می شوند. به طور سنتی ، جوانسازی صورت بر روی روشهای مختلف آرایشی پوستی مانند تجدید لیزر دی اکسید کربن ، میکرودرم ابریژن و تحریک الکتریکی منجر به تولید کلاژن در فیبروبلاستهای پوستی انسان شده است. در سالهای اخیر ، به عنوان یک راهکار ضد پیری ، توجه بیشتری بر مزوتراپی صورت گرفته است.

مزوتراپی گونه

 مزوتراپی یک روش پزشکی است که در سال 1958 توسط Pistor معرفی شده است ، که شامل تزریق داخل بدن از مواد دارویی مانند مواد مغذی ، هورمون ها ، ویتامین ها ، آنزیم ها و سایر معرف هایی است که رقیق شده اند و مستقیماً در منطقه برای درمان مورد استفاده قرار می گیرند. هدف از مزوتراپی در جوانسازی پوست حفظ و یا ترمیم بافت سالم و جوان پوست است.اثر نهایی مورد نظر ، پوستی محکم ، روشن و مرطوب است که با تزریق در درم سطحی از محصولات مناسب حاصل می شود که کاملاً سازگار با زیست سازگار و کاملاً قابل جذب هستند در حقیقت ، تزریق محصولات مزوتراپی با افزایش هیدراتاسیون و فعال سازی فیبروبلاست باعث جوان سازی پوست می شود چندین آزمایش تجربی نشان داده اند که اسید هیالورونیک تزریق شده به پوست ، می تواند فیبروبلاست ها را برای بیان کلاژن نوع ، متالوپروتازاز ماتریس  و مهار کننده بافت ماتریکس تحریک کند. . یک مطالعه دیگر نشان داد که تزریق پوستی ویتامین ها باعث تحریک تولید کلاژن در سلول های پوستی می شود  همچنین به خوبی شناخته شده است که مواد آنتی اکسیدان قادر به بازگشت پیری هستند. یکی از فرضیه های مورد بررسی در مورد پیری این است که در اثر استرس اکسیداتیو ایجاد می شود و اکسیداسیون می تواند به پروتئین ، دی ان ای و چربی ها آسیب برساند.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

  • ۹۸/۰۵/۲۶
  • نیما کاشانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی