زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انواع سرنگ

امروزه با توجه به پیشرفت علم در عرصه ی پزشکی انواع مختلفی از سرنگ و سوزن در بازار وجود دارد که به درمان بسیاری از بیماری ها کمک می کند، سرنگ ها انواع مختلفی دارند و هر کدام برای مصرف خاصی استفاده می شوند. تمامی این سرنگ ها و سوزن ها بر اساس استاندارهای جهانی و ملی ساخته می شوند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. در ادامه ی مطلب به درباره ی سرنگ های لوئرلاک که به صورت پنج و سه سی سی به فروش می رسند و انواع کارتریج های 12 و 36 سوزنه خواهیم پرداخت.

کارتریج میکرونیدلینگ ۳۶ سوزنه آبی

کارتریج میکرونیدلینگ بر روی انواع دستگاه ی میکرونیدل قابل استفاده می باشد و به دو صورت 36 و  12 سوزنه در بازار به فروش می رسد. این کارتریج ها از سوزن های بسیار ظریف و نازکی تشکیل شده اند. کارتریج ها به صورت کامل بهداشتی همراه با درپوش محافظ به مصرف کنندگان ارائه می شود. سوزن های کارتریج میکرونیدلینگ از جنس تیتانیوم بوده و به مدت 4 تا 6 بار قابل استفاده می باشند.

سرنگ ۵ سی سی لوئرلاک آوا

ساختار سرنگ 5 سی سی لوئرلاک آوا به گونه ای است که سوزن در هنگام تزریق به هیچ عنوان از سرنگ جدا نخواهد شد و به دلیل پیچ شدن آن به سر سرنگ امکان ریختن ماده وجود ندارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد سرنگ ۵ سی سی ساختار سوزن های آن می باشد که به دلیل سیلیکونی بودن علاوه بر خاصیت ضد زنگ زدگی باعث کاهش درد در هنگام تزریق خواهد شد. سرنگ های لوئرلاک آوا یک بار مصرف هستند و بعد از تزریق باید دور انداخته شوند. یکی از مهم ترین موارد مصرف این سرنگ ها تزریق انسولین برای بیماران دیابتی می باشد.

میکروکانولا  کره ای

میکروکانولا وسیله ای است که برای تزریق ژل فیلر به زیر پوست استفاده می شود تفاوت میکروکانولا با سوزن های معمولی گرد بودن سر آن ها می باشد. سوزن های میکروکانولا به دلیل داشتن سری های گرد میزان کبودی و خونریزی را به حداقل می رسانند و باعث می شوند شخص هنگام تزریق دردی را حس نکند. سوزن های میکروکانولا ساخت کشور کره بوده و در اندازه ی مختلف و برای تزریق در قسمت های مختلف بدن و صورت استفاده می شوند.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

  • نیما کاشانی
  • ۰
  • ۰

پماده و کرم در گروه داروهای موضعی می باشند که در درمان بسیاری از بیماری ها به خصوص بیماری های پوستی موثر می باشند، به عبارت دیگر داروهای موضعی داروهایی هستند که بر روی پوست و به صورت موضعی در قسمتی از بدن که آسیب دیده است استفاده می شود. پمادهای کلوبتازول، بتامتازون و زینک اکساید از جمله  پرمصرف ترین پمادها می باشند در ادامه ی مطلب درباره ی هر کدام از این پمادها،  موارد مصرف و عوارض هر یک توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

پماد کلوبتازول

این پماد به صورت موضعی و برای مشکلاتی از قبیل حساسیت های پوستی و خارش ایجاد شده بر اثر نیش زدگی حشرات مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از بیماری های پوستی مانند آرتریت  و اگزما با مصرف پماد کلوبتازول درمان می شوند. البته این پماد باید با دستور پزشک مورد استفاده قرار گیرد چرا که ممکن است برای فرد عوارضی از قبیل خشکی پوست، رشد موهای زائد، کچلی موضعی، آکنه ، پوکی استخوان و... ایجاد کند.

پماد بتامتازون

پماد بتامتازون در گروه پمادهای ضد خارش قرار دارد که برای درمان بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس مورد استفاده قرار می گیرد این پماد تنها می تواند علائم ناشی از بیماری های پوستی و حساسیت ها را به طور موقت کنترل کرده و علائم آن را کاهش دهد. میزان مصرف این پماد با توجه به شدت بیماری و سن افراد متفاوت خواهد بود بهتر است قبل از استفاده از پماد بتامتازون با پزشک مشورت کنید.

پماد زینک اکساید

این کرم برای محافظت از پوست در برابر آفتاب سوختگی و درمان التهابات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. این پماد نسبت به کرم های ضد آفتاب عوارض کمتری داشته و ضرری به پوست فرد نمی رساند. از دیگر موارد مصرف این پماد درمان سوختگی نوزادان و سوزش ناشی از نیش زدگی حشرات می باشد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

  • نیما کاشانی
  • ۰
  • ۰

چین و چروک های صورت و ریزش مو از جمله مواردی است که امروزه به یکی از معضلات بسیاری از افراد جامعه تبدیل شده و افراد زیادی را درگیر کرده است تمامی افراد زیبایی را دوست دارند و به دنبال آن هستند برای همین همواره در تلاش هستند تا مشکلات پوستی خود را برطرف سازند یکی از روش های نوین که امروزه مورد استفبال قرار گرفته است و در آن نیازی به عمل جراحی نمی باشد روش مزوتراپی می باشد در این روش از دستگاهی با سوزن های بسیار ظریف و نازک استفاده می شود که مواد معدنی، آمینو اسیدها و ویتامین ها را از طریق آن وارد بدن می کنند تا بدن مواد معدنی از دست رفته ی خود را جبران کرده و باعث رفع مشکلات پوستی شود. از دیگر موارد مصرف مزوتراپی جوانسازی، کاهش لکه های صورت و درمان چاقی می باشد.

مزوتراپی ولودرم

این محصول ساخت کشور اسپانیا بوده و با تحریک فیبروبلاست ها سبب بازیابی سلول های از دست رفته می شود. مزوتراپی ولودرم همچنین برای از بین بردن سلولیت ها و رفع چربی های موضعی بدن مفید می باشد. این محصول علاوه بر سفت کردن پوست صورت باعث از بین بردن چروک های سطحی نیز می شود.

مزوتراپی مزو آرما

اگر به دنبال راهی برای جوانسازی و جلوگیری از افتادگی پوست خود هستید می توانید روش مزوتراپی مزو آرما را استفاده کنید از این محصول در موارد مختلفی از قبیل سفت شدن پوست، روشن کنندگی و درمان لکه های پوستی، درمان چاقی موضعی و ریزش مو استفاده می شود.

کوکتل مزوتراپی مزودرمال

محلول مزوتراپی مزودرمال با تحریک فولیکول های مو در آقایان و بانوان باعث جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد موهای سر برای افرادی که از ریزش و یا طاسی سکه ای رنج می برند می باشد. این محلول علاوه بر افزایش ضخامت موهای سر موجب افزایش رطوبت پوست سر افراد می شود.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

  • نیما کاشانی
  • ۰
  • ۰

بسیاری از دستگاه های زیبایی که امروزه در بازار موجود هستند می تواند به راحتی مشکلات پوستی فرد را برطرف سازد استفاده از این دستگاه ها نیازی به عمل جراحی ندارد و بدون استفاده از بی حسی های موضعی می توان از آن ها استفاده کرد.

دستگاه میکرودرم

یکی از اصلی ترین عواملی که می تواند موجب زیبایی پوست فرد شود پاکسازی پوست می باشد این دستگاه با قدرت مکش بسیار بالایی که دارد می تواند تمامی جوش های سر سیاه ، آلودگی و مواد آرایش باقی مانده روی صورت شما را از بین ببرد. دستگاه میکرودرم از سری های مختلفی تشکیل شده است که با قدرت مکش های مختلف می تواند شما را در بهبود مشکلات پوستی یاری کند. از سری های کوچک تر این دستگاه که قدرت مکش کمتری دارند می توان برای نقاط حساس صورت استفاده کرد.

دستگاه درما اف

اتوی صورت یا دستگاه درما اف با خاصیت امواج اولتراسونیک می تواند سبب ترمیم سلول های پوستی فرد شود این دستگاه با قدرت نفوذ بسیار بالایی که دارد می تواند به عمق پوست و لایه های زیرین صورت فرد نفوذ کند. از دستگاه درما اف علاوه بر صورت می توان برای دیگر نقاط بدن شامل پاها و شکم استفاده کرد. از دیگر موارد استفاده از این دستگاه می توان به رفع لکه های پوستی و سیاهی زیر چشم اشاره کرد.

دستگاه هیدرودرمی

این دستگاه برای جوانسازی و آبرسانی پوست استفاده می شود در ابتدا لایه های پوست که دارای سلول های مرده هستند با استفاده از دستگاه هیدرودرمی ساییده شده و از بین می روند. این دستگاه دارای سری های مختلفی است که بعد از نابودی سلول های مرده با تزریق سرم های مختلف با فشار و به داخل لایه های زیرین پوست صورت فرد سبب آبرسانی و جوانسازی پوست خواهد شد.

دستگاه مینی هایفو

از این دستگاه می توان برای از بین بردن خطوط دور چشم و چین و چروک های پوست استفاده کرد دستگاه مینی هایفو با کلاژن سازی دوباره ی پوست کاهش چربی و از بین بردن چروک های پوست خواهد شد علاوه بر این دستگاه مینی هایفو موجب لیفت و جلوگیری از افتادگی پوست خواهد شد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

  • نیما کاشانی
  • ۰
  • ۰

زیبایی پوست از جمله مسائل مهمی است که افراد در هر سنی به آن اهمیت زیادی می دهند پوست فرد به تدریج و با افزایش سن دچار تغییراتی می شود که می تواند تاثیر منفی در زیبایی اشخاص داشته باشد در این مواقع استفاده از روشی به نام مزوتراپی به کمک افراد می آید یکی از روش های موثر در مزوتراپی کاهش لکه های پوستی، آکنه، رفع رنگ پریدگی با استفاده از محلول مزوتراپی توسکانی می باشد علاوه بر این افراد با پوست تیره نیز می توانند از این روش برای رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنند. این محلول برای استفاده ی بانوان و آقایان می باشد. و برای صورت و گردن قابل استفاده خواهد بود.

محصولات مزوتراپی درماهیل

کوکتل های مزو آرما برای بهبود بسیاری از مشکلات مانند افزایش کلاژن های از دست رفته ی پوست، افزایش شادابی و جوانسازی، درمان انواع ترک های پوستی که بر اثر چاقی فرد ایجاد شده است و زخم موثر می باشد. از محلول مزوتراپی مزو آرما می توان برای نواحی مختلف بدن شامل صورت، گردن، پوست سر و ... استفاده کرد. این محلول قوی می تواند روند از بین رفتن کلاژن ها را متوقف کرده و با تحریک بافت پوست سبب افزایش کلاژن های آن شود. به عبارت دیگر استفاده از مزو آرما سبب جوانسازی پوست فرد خواهد شد.

مزوتراپی پرومو

این محلول از ماده ای به نام اسید هیالورونیک تشکیل شده است این ماده به مقدار بسیار کمی در بدن افراد وجود دارد که در اثر کاهش این ماده در بدن فرد دچار مشکلاتی مانند افتادگی، شل شدن پوست و افزایش چین و چروک های پوستی خواهد شد. استفاده از این روش هیچ گونه عوارضی را به وجود نخواهد آورد. یکی از مهم ترین دلایل استفاده از کوکتل مزوتراپی اکسپشن  درمان لک و روشن کنندگی پوست می باشد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

  • نیما کاشانی
  • ۰
  • ۰

 برطرف کردن مشکلات پوستی مانند چین و چروک ها، لکه های پوستی و افتادگی یا شلی پوست که اکثرا بر اثر افزایش سن در صورت افراد پدید می آید یکی از دغدغه های اصلی افراد جامعه می باشد که امروزه به دلیل وجود دستگاه های مختلف زیبایی رفع این مشکلات بسیار آسان شده است و فرد می تواند با استفاده از یکی از دستگاه های زیبایی موجود در بازار زیبایی از دست رفته ی خود را بازگرداند. استفاده از این دستگاه ها بدون نیاز به عمل جراحی بوده و بسیار ساده می باشد. در ادامه ی مطلب به بررسی برخی از دستگاه های زیبایی که برای رفع چین و چروک و افتادگی پوست قابل استفاه می باشد خواهیم پرداخت.

پلاسما پن

دستگاه قدرتمندی به نام پلاسما پن که برای از بین بردن اثر تاتو، از بین بردن زگیل و خال مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به لایه های عمیقی از پوست فرد دسترسی دارد. دستگاه پلاسما پن قدرت های مختلفی دارد که می توان برای از بین بردن چروک های سطحی پوست یا رفع افتادگی پلک و نیز از بین بردن آکنه های پوستی استفاده کرد.

بیوتی پن

دستگاه بیوتی پن دارای قدرت های مختلفی می باشد که برای از بین بردن مشکلاتی مانند کک و مک های پوست می توان از ضعیف ترین درجه ی این دستگاه استفاده کرد و برای با توجه به جنس پوست شخص از درجه های بالاتر برای برداشتن خال استفاده می شود. فرد هنگام استفاده از دستگاه بیوتی پن هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد ولی در صورت احساس درد می تواند از کرم های بی حسی موضعی استفاده کند.

دستگاه میکرونیدلینگ

 بالا رفتن سن سبب از دست رفتن کلاژن های پوست خواهد شد در این مواقع استفاده از دستگاهی به نام میکرونیدلینگ بسیار موثر خواهد بود استفاده از این دستگاه موثر ترین روش برای جوانسازی پوست صورت می باشد دستگاه میکرونیدلینگ با تحریک کلاژن های پوستی سبب بازسازی کلاژن های از دست رفته خواهد شد و زیبایی و جوانی را به فرد بازمی گرداند.

 

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

  • نیما کاشانی