زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

  • ۰
  • ۰

یکی از انواع کرم های بی حس کننده که به عنوان بی حس کننده ی موضعی و برای جراحی های کوچک، اپیلاسیون و لیزر مورد استفاده قرار می گیرد کرم بی حسی زایلاپی (XYLA-P) نام دارد. از این پماد بی حسی می توان برای انجام عمل های ساده ی زیبایی مانند مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ و کاهش درد ناشی از رابطه ی جنسی،گزش حشرات و هموروئید نیز استفاده کرد. مدت زمانی که نیاز است تا این پماد و کرم بی حس کننده تاثیر خود را نشان دهد 10 تا 15 دقیقه می باشد. البته استفاده ی بیش از اندازه از این کرم می تواند باعث بروز مشکلات جدی از قبیل تپش قلب، مشکلات شنوایی و بینایی، تهوع، و در برخی موارد احساس گرما و سرمای بیش از حد در انسان شود.

نحوه استفاده از پماد زایلاپی

برای استفاده از این کرم باید لایه ای از آن را روی پوست قرار داده و با چسب پانسمان روی آن را بپوشانید بعد از گذشت مدت زمان 10 تا 15 دقیقه می توانید چسب را از روی پوست جداکرده و بعد از ضدعفونی کردن و پاک کردن کرم  جراحی را آغاز کنید.در صورتی که بعد از استفاده از پماد زایلاپی دچار تورم، سوزش، سرخی پوست، کبودی انگشتان، بی حالی و سردرد شوید لازم است به پزشک مراجعه کنید.

هشدار مصرف

از استعمال پماد با پوست های ملتهب، سوخته، زخم های باز و بیماری های پوستی مانند اگزما خودداری کنید، در صورت داشتن حساسیت به داروهایی از قبیل پریلوکائین، لیدوکائین یا داروهای بی حس کننده ی دیگر مانند پماد پملا با پزشک خود مشورت کنید، از قرار دادن این پماد در سطح گسترده ای از پوست و بیش از زمان مشخص شده خودداری کنید چرا که در صورت استفاده ی بیش از حد از این پماد موضعی بدن دچار مسمویت می شود. در صورتی که از داروهایی مانند استامینوفن، داپسون، فناستین و ... استفاده می کنید حتما با پزشک خود مشورت کنید.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

  • ۹۸/۰۳/۱۳
  • نیما کاشانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی