زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

  • ۰
  • ۰

من در مورد لیزر موهای زائد تجربه زیادی داشتم ، من یک فرد بسیار موی سر هستم و همیشه بوده ام. بنابراین ، من تقریباً همه چیز را امتحان کردم تا از موهایی که نمی خواهم خلاص شوم. من نخ و اپیلاسیون را انجام داده ام ، اما IPL (لامپ شدید پالس شده) و لیزر موهای زائد را که تاکنون موثرتر هستند - پیدا کرده ام و دائمی است ، که این یک امتیاز عالی است.

لیزر موهای زائد

من قبلاً دستگاه لیزر موهای زائد Tria در خانه و همچنین اولین دستگاه IPL Philips را امتحان کردم ، اما پیدا نکردم که بسیار مؤثر باشد. به طور طبیعی ، من نسبت به اینکه آیا Philips Lumea Prestige جدید کار خواهد کرد ، شک داشتم ، عمدتا به عنوان آخرین مورد آهسته بود. اما باید بگویم که این نسخه جدید صادقانه عالی است. در صورتی که کاملاً با لیزر موهای زائد و نحوه کارکرد آن آشنا نیستید ، در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید و تجربه کامل من در استفاده از Lumea Prestige است.

ماندگاری لیزر موهای زائد

 IPL چگونه کار می کند: IPL طول موج را درون پوست ساطع می کند ، که توسط رنگدانه (موهای شما جذب می شود) جذب می شود. این تبدیل به گرما می شود ، و سلول های در حال رشد مو را می کشد. به طور موثر ، این فولیکول را در مرحله استراحت قرار می دهد ، به این معنی که رشد مو به تدریج کاهش می یابد.

توجه: هر نوع لیزر موهای زائد بر روی موهای خیلی منصفانه (بلوند ، خاکستری ، سفید یا قرمز) بی اثر است ، زیرا نیاز به تقابل زیاد بین رنگدانه در رنگ مو و رنگدانه در رنگ پوست است - در غیر این صورت هیچ چیز برای آن وجود ندارد لیزر برای هدف قرار دادن پرستیژ Lumea روی انواع مختلفی از پوست کار می کند ، با این وجود برای پوست های بسیار تیره مناسب نیست.

بعد از لیزر موهای زائد بدن

چند بار نیاز به استفاده از آن دارید؟ برای رفع موی موفقیت آمیز ، چهار درمان اول باید هر دو هفته یکبار انجام شود. احتمالاً شما می توانید تقریباً بلافاصله ، با حداقل رشد مو و رشد عمومی با سرعت بسیار کندتر ، نتایج را مشاهده کنید. برای حفظ نتایج ، باید هر چهار هفته جلسات لمسی را انجام دهید. بعد از گذشت حدود هشت درمان لمسی ، فقط باید شش ماه از دستگاه خود استفاده کنید تا بدون مو بماند. در مقابل ، اگر شما می خواهید لیزر موهای زائد لیزر موقت را انجام دهید ، به طور معمول به حداقل هشت جلسه ، از فاصله بین چهار تا شش هفته نیاز دارید.

مراقبت های بعد از لیزر مو

آنچه دوست داشتیم: من قبلاً لیزر موهای زائد داشتم ، بنابراین برای مناطقی که نیاز به لمس آن دارم ، این ایده آل است زیرا خیلی راحت تر از مراجعه به کلینیک است. به طور معمول ، لیزر موهای زائد چیزی است که شما باید حداقل یک بار در سال مجدداً مورد استفاده مجدد قرار دهید ، اگرچه بسته به نوع موی شما ممکن است کم و بیش باشد. این دستگاه نسبت به پایان درمان بسیار داغ می شود و می تواند کمی صدمه ببیند ، اما خیلی دردناک نیست - بدیهی است که مناطق خاصی حساس تر هستند!

کل فرآیند بسیار آسان و سریع است ، به خصوص که Lumea Prestige جدید دارای "حسگر پوست هوشمند" است ، به این معنی که فقط آن را روشن کنید ، دستگاه را روی پوست خود نگه دارید و دکمه "جستجو" را فشار دهید. سپس دستگاه موثرترین شدت درمان را برای تن پوست شما تشخیص می دهد و میزان لیزر مورد استفاده را نشان می دهد (بین یک تا پنج ، پنج مورد شدیدترین).

منبع : کلینیک زیبایی روژا

  • ۹۸/۰۵/۲۶
  • نیما کاشانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی